Georgia Spa Company

4 star rating 20 Reviews

(770) 932-9061 Call

Write a Review Write a Review

3480 Financial Center Way, K-960Buford, GA 30519

Reviews

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  wombatt

    Reviews: 5

    Unsatisfactory Customer Service
    wombatt (5 reviews)
    9/15/2017

    We bought from Georgia Spa back in August of 2014. We had a pump issue last year a few months before the warranty expired. They did come out, replaced & charged us a $50 trip fee. Now we have another leak. It started a few months ago, my bad for not calling sooner, however, it is 14 months from the last service call. I spoke to three people in Customer Service, 2 were managers. None of them even apologized for us having any issues and responded with we will help you the best we are able. Instead, they both come at me with it is a 3 year old tub ma'am and only having 2 services calls in 3 years is good for this industry. My warranty is a 2 year warranty and it expired, if I wanted a longer warranty, I needed to buy a 10 or 15k tub. They want to charge me up front $180 for a diagnostic visit and plus the parts and labor to fix it. There was no compromise in that charge. I did receive a possible, we will work with you and go to bat with you if it is the part we replaced last year, if that is the issue. I feel that customer service begins with finding ways to help the customer not repeatedly reminding the customer how old the tub is and the warranty expired. Also the remark by Josh, that hot tubs relieve stress and by the sounds of it, I need to use it, is unprofessional and out of line. Oh and before he comes back and says that I cussed. I called it a "d_ _ _ tub" because with all the problems in the short amount of time we have owned the tub, that is my opinion.

    More »

    Project Details

    Area Roswell, GA

    Was this review helpful?

    (0) (0)

    Georgia Spa Company replied on 9/15/2017

    Mrs. Sturrock,

    As we have discussed, your hot tub had a 2 year manufacture warranty that expired last year. Just before the warranty ran out you had an issue with the pump. Georgia Spa Company immediately came out and replaced the part. 14 months later we were contacted about a possible leak. Yes our service department has a $180 trip and diagnostic fee for leaks. During your call you cussed numerous times, we ask that you remain cordial and understand we are simply backing the manufactures warranty. We cannot change their warranty, only honor it.

    We did say if the leak was from a component in the motor area the $180 fee would be reduced to $90 plus parts. You continued to be upset that we would not repair your spa at no charge. We explained the model you bought had a 2 year warranty in which we are way past. It was stated that we have hot tubs that come with 5 year warranties. Those models start around the 7k range. In the end you and/or your husband have enjoyed your hot tub daily for over 3 years with one minor issue. Another issue has come up and there is a fee to come out and repair the issue. Our company cannot provide service at no charge. I'm not sure how we can resolve this at this point. Please contact me with any other questions.

    Josh Kemerling
    General Manager
    Georgia Spa Company
    770-307-7805 mobile

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  janawd

    Reviews: 1

    Very frustrating to work with
    janawd (1 review)
    5/09/2017

    They are AWFUL. I had purchased a bullfrog spa from them about 5 years ago. They charged me for a clean and drain four times a year ($250 per treatment). In Nov 2016, they did a clean and drain - never saying anything about the leak present. When I noted the leak a week or two later, they sent someone up to fix it, charged me - and said they did not have the parts to fix it. The person they sent up that day left with the disconnect piece from the electrical box so the electricity could not be turned on. I did not realize that until they sent another repairman up - who could not turn it back on because the disconnect piece was missing. He also claimed that the previous repair had been perfomed incorrectly - but they were and always had been the ONLY people working on the spa. Then they sent my bill to an incorrect address - so a stranger had my information. When I called them, they denied everything and offered an $11 refund for the missing electrical box piece (which they expected me to go out and find). They are awful - both on the front and back end and I would NEVER recommend them. I ended up replacing the spa with a more reputable local company.

    More »

    Was this review helpful?

    (0) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  Hanski

    Reviews: 1

    Frustrating to do business with
    Hanski (1 review)
    3/21/2016

    We bought a hot tub from this business and put down the required non-refundable deposit. Sales people who were answering their phone to make the sale, now won't call us back. We have left messages and gotten no response. We told them to not put us in for credit because we are paying cash and don't want the credit card on our credit score and they did it anyway. We are wondering if we are ever going to get a call back...

    More »

    Project Details

    Area Gainesville, GA

    Cost $10,000 - $14,999

    Date March 2016

    Was this review helpful?

    (0) (0)

    Georgia Spa Company replied on 3/22/2016

    Hello "Hanski", First off I apologize for any lack of communication on our sales teams part. We were at the Atlanta Home Show this past weekend but still tried to call all customers back promptly. We always try to respond to any email or call within 24 hours of receipt. Please feel free to call my cell phone or email me direct and I will be glad to get your situation taken care of immediately. Thanks, Josh Kemerling 770-307-7805 mobile jkemerling@georgiaspacompany.com

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  Wincup17

    Reviews: 2

    Horrible Customer Service was rectified
    Wincup17 (2 reviews)
    10/16/2015

    Updated - 4 stars: They have since worked to rectify the situation. Original Review 2 stars - I went into the Kennesaw store with the intent on purchasing a reconditioned Bullfrog. The salesman was very good and talked me into a new clearance Hot Spring hot tub. I waited almost a month to make the final payment and arrange delivery due to a family situation and some home remodeling. I explained that I didn't have a safe deck as of yet and was told I had 1 year for a free move. So it was delivered and set up flawlessly. I have been purchasing my chemicals there as well, and on my 2nd purchase I was informed they recommended a different chemical regimen. I wasn't given any info on it other than to just start using the chlorine-based product and had to do the research myself. On my first valet service, the serviceman did not get the cap on straight and the water slowly drained out of the tub while it was still running. It took numerous phone calls for someone to finally call me back and send out another serviceman. 2nd valet service went smoother. Now I am ready to move my hot tub to my new deck and I have been told their policy is 6 months for the free move, not a year. I escalated the issue, but the salesman is no longer there. I have enjoyed the hot tub, but I am not happy with their customer service; I wish I shopped around more.

    More »

    Was this review helpful?

    (0) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  billsbox

    Reviews: 2

    Outstanding Service and Product
    billsbox (2 reviews)
    8/06/2013

    My wife and I came in looking for a spa and Cherry took a great deal of interest in us and our search for the perfect-comfortable spa. After looking at almost every spa in the store, we decided on one and worked with Cherry to get a great deal, which included a discount on a Big Green Egg. Would I recommend Georgia Spas - You Bet! The product is excellent and the service was not only professional but also very personal.

    More »

    Was this review helpful?

    (0) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  Chester18

    Reviews: 1

    Best Spa Company
    Chester18 (1 review)
    5/03/2012

    My wife and I shopped all over the Atlanta area for a spa that could help her as a chronic pain sufferer. The staff was great in showing all options within our budget. They came out and set up and showed us how to operate our hot tub and even recommended an electrician that also turned out to be the least expensive. Great experience.

    More »

    Was this review helpful?

    (0) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  VJackso

    Reviews: 1

    Best after sales service ever!
    VJackso (1 review)
    2/26/2012

    Georgia Spa are the best in our opinion hands down. We had previously purchased a spa from another store and had to return it twice.. We decided to purchase from Georgia Spa and couldnt be happier. Purchased a Bull Frog spa. Great quality, wonderful pre and post sales customer service.

    More »

    Was this review helpful?

    (1) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  CarefullBuyer

    Reviews: 12

    First Time Spa Owner
    CarefullBuyer (12 reviews)
    8/14/2011

    Attended the Cobb County Home Show in April and saw the GA SPA exhibit. I asked if we could come back the next day and try out a Hot Spring Vista model. Josh gave us two tkts and we were in the Spa before the show opened the next day. The experience of a non-chlorine Salt System, was to say the least, very enjoyable and I found I could not consider anything else and had to have one. The salt system is so gentle on the skin with no chlorine smell. Due to a backyard deck remodel we had to wait until June 16 for the install. Jason Spain did our deck and coordinated everything with Ga Spa (including wiring) so the install went without a hitch. Have had the Spa for almost two months and am a happy spa owner with no problems or hassles. Every time I visit the GA SPA store I am given their undivided attention. Adam has been very helpful in helping me with my water testing and the spa is a lot less maintenance than I thought. So far the health benefits have made me a daily user and has not only cleared up some sinus problems that help me sleep better but is amazing for soothing sore muscles. This spa is a must for anyone over 60 and still actively exercising. After extensive research I determined Hot Spring was the best Salt System on the market.

    More »

    Was this review helpful?

    (1) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  TANICHO

    Reviews: 1

    Unexpected Surprise
    TANICHO (1 review)
    8/11/2011

    I have a 7 year old Hot Springs hot tub and had been experiencing heating issues. I was totally prepared to replace a heater but the technichian recommended that I simply clean-out the entire system with a $20.00 bag of chemicals. I was in shock that was all that was needed. My hot tub is back to working perfectly. How more honest can you get? Thank you GA SPA!

    More »

    Was this review helpful?

    (1) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  Soakin

    Reviews: 1

    Communication and appointments
    Soakin (1 review)
    3/05/2011

    Since we've owned our hot tub the service has been far from great. Appointments have never been on time. Any time I've called the store no one can answer a question without going thru your salesmen.

    More »

    Was this review helpful?

    (0) (2)

    Georgia Spa Company replied on 3/05/2011

    I am very sorry that you feel this way, We pride our self on the high level of service we provide to all of our customers. Occasionally we are late to an appointment due to problems on earlier jobs or traffic. Any of our sales staff should be able to assist you with any questions you call with. If you have trouble getting a question answered please email me directly at jkemerling @ georgiaspacompany. com or call me at the Buford Store @ 770-932-9061. Again we pride our self on the level of service that we provide and I can assure you this is not typical of Georgia Spa.

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  jlm1983

    Reviews: 9

    Great Company to Deal With
    jlm1983 (9 reviews)
    3/05/2011

    We bought our Bullfrog Spa from Georgia Spa Company in the summer of 2009 after multiple friends referred us to this company. The staff is always very friendly when we visit the Buford store for water test or to pick up chemicals. We have needed a service call two times (once was our fault) and the Georgia Spa tech was very nice and informative and repaired the spa on the first trip out each time. We highly recommend this company to all of friends at church, work and in our neighborhood.

    More »

    Was this review helpful?

    (1) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  snellville11

    Reviews: 3

    Love My Tub & Service
    snellville11 (3 reviews)
    2/28/2011

    I purchased a Bullfrog Spa from Georgia Spa Company in 2010. It was one of the best purchases that I have ever made. Not only have I loved my tub, but their follow up and service is excellent. I would recommend this company to everyone.

    More »

    Was this review helpful?

    (2) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  yahooseeker

    Reviews: 4

    Excellent Customer Service
    yahooseeker (4 reviews)
    2/28/2011

    I've been dealing with GA spa company for 3 years now and have always been happy with their personal service. Everyone at the store seems to care about your personal experience and wants you to have the best hot tub/spa that will fit your lifestyle. I've never had a problem getting my chemicals and have now branched out and am loving the Big Green Egg.

    More »

    Was this review helpful?

    (2) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  dtolbert

    Reviews: 2

    Exceptional Service!
    dtolbert (2 reviews)
    2/27/2011

    We have purchased a jacuzzi and a Big Green Egg from Ga Spa Company and have been very pleased with both the quality of the products and the service. Both Josh and Adam have been great to work with. They have been very helpful with all our questions on water quality and maintenance. We have recommended them many times.

    More »

    Was this review helpful?

    (2) (0)

  • Georgia Spa Company - Buford, GA -  bn1216

    Reviews: 1

    Great Company, Great Service
    bn1216 (1 review)
    2/26/2011

    This store was not open when we purchased our Bullfrog, but they have done a wonderful job taking care of us from relocating our spa to service to cleaning. Josh Kemerling is great to work with, and I highly recommend Georgia Spa Company. I will definitely continue to do business with them in the future and look forward to purchasing my next spa with them!

    More »

    Was this review helpful?

    (2) (0)


Business details

Service Area

  • Acworth
  • Alpharetta
  • Barrow/Walton County
  • Bartow/Pickens County
  • Buckhead
  • Buford
  • Canton
  • Carroll/Coweta County
  • Cascade Heights
  • Cherokee/Forsyth County
  • Clayton/Fayette County
  • Cobb County
  • Conyers
  • Covington
  • Crabapple
  • Cumming
  • Decatur
  • DeKalb County
  • Douglas/Paulding County
  • Douglasville
  • Downtown
  • Druid Hills/Emory
  • Duluth
  • Dunwoody
  • East Atlanta
  • Fayetteville
  • Fort McPherson
  • Greenbriar
  • Grove Park
  • Gwinnett County
  • Henry/Spalding County
  • Jonesboro
  • Kennesaw
  • Lakewood
  • Lawrenceville
  • Lilburn
  • Lithonia
  • Marietta
  • McDonough
  • Midtown
  • Newnan
  • Newton/Rockdale County
  • Norcross
  • Peachtree City
  • Riverside
  • Roswell
  • Sandy Springs
  • Smyrna
  • Snellville
  • South Atlanta
  • South Fulton County
  • Stockbridge
  • Stone Mountain
  • Tucker
  • Union City
  • VA Highland/Morningside
  • West End
  • Woodstock
VIEW MORE »

Pool Types

  • Hot Tubs
  • Saunas & Spas

Services

  • Chemical Treatments
  • Installation & Hook-up
  • Maintenance & Cleaning
  • Repair - General
  • Upgrades
  • Water Treatment

Hours of Operation

  • MON
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • TUE
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • WED
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • THU
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • FRI
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • SAT
  • 10:00am
  • 7:00pm
  • SUN
  • 1:00pm
  • 5:00pm

Payments Accepted

  • American Express
  • Debit Card
  • Discover
  • Mastercard
  • Personal Checks
  • Visa

Year Established

2004

Languages Spoken

  • English